keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Arki


Minulla on ensi viikko talvilomaa. Olen tällä hetkellä työssäoppimassa paikallisessa eskarissa ja tykkään hommasta todella paljon. Lapset ovat aivan mahtavia ja työkaverit todella päteviä ja ystävällisiä. Silti on mukavaa jäädä lomalle. Viikko ihanaa rentoutumista, kun saa vain olla ja hengittää ilman suuria suorituspaineita. 

Lomalla olen lähdössä ainakin mökille, mutta ehdin olla kotonakin vapaista nauttimassa. Aion urheilla paljon, lukea, tehdä herkullista ruokaa ja relata. Tällä hetkellä luen Mirja Tervon Huimaavat korot-kirjaa, jonka ystäväni joskus luki minulle ja kaverilleni mökkireissulla iltalukemiseksi :) Kirja on oikein viihdyttävä ja kevyt. Juuri sellaista kaipaan lomalle jäädessäni, Jos huonosti käy niin olen kirjan jo lukenut ennen loman alkamista, mutta sittenpähän on taas syy lähteä kirjastoon hakemaan lisää lukemista. 

Eilen oli aivan mahtava ilma. Minulla oli iltavuoro ja kun kävelin auringonpaisteessa töihin, niin siinä tuli väkisinkin hyvälle tuulelle. Ja kuinka nopeasti se lumi alkoikaan sulaa! Tuli ihan sellainen maaliskuun lopun fiilis, kun kevät alkaa jo kolkutella ovella... Linnut lauloivat, räystäät tippuivat ja ilman pipoa tarkeni paremmin kuin hyvin. 

Kevättä on siis rinnassa täällä suunnalla! Todennäköisesti sitä täytyy vielä hetki odottaa, mutta jo se että aurinko paistaa piristää mieltä aivan uskomattoman paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti